Mini Orkestra, Projek 2013





Pada tahun 2013, aku mempunyai satu perancangan yang besar dalam hidup aku iaitu menubuhkan sebuah Mini Orkestra. Aku akui projek ini agak sukar di realisasikan terutama sekali ahli-ahli yang terdiri dari murid-murid sekolah rendah, peralatan muzik yang terhad dan beberapa kekangan-kekangan yang lain. Namun ku pegang  pada pepatah "Usaha tangga kejayaan" dan menanamkan semangat tidak berputus asa dalam diri ini.

Sebagai langkah pertama aku sedang menyusun muzik Lagu Ombak Rindu sebagai lagu pertama dalam projek ku ini. Susunan muzik yang kubuat ini tidak menggunakan skor yang sebenar. Ia adalah mengikut kaedahku sendiri.

Semoga aku dikuatkan semangat bagi mencapai cita-citaku ini.








loading...

0 Response to "Mini Orkestra, Projek 2013"

Catat Ulasan

close